10th Annual International Technology, Education and Development Conference, INTED2016. València

Els propers dies 7, 8 i 9 de març tindrà lloc en València conferencia internacional de Tecnologia i educació. Tots els membres de l’equip EDO-UdL participaran amb les següents aportacions:

Flipped classroom: An experience of innovation in the university training.
Membres de l’equip participants: Oscar Flores, Isabel del Arco, Patricia Silva i Ramon Camats.

Final year project (FYP) based entrepreneurship. The case of teacher training at University of Lleida.
Membres de l’equip participants: Isabel Del Arco, Patricia Silva, Francesc Alaminos i Joan Segura.

El INTED és una plataforma per a la creació de xarxes internacionals estratègica i un espai per presentar les seves innovacions i projectes sobre l’educació i la tecnologia i serà un lloc d’intercanvi de coneixements, experiències i recerques que permetran construir nous coneixements per promoure el desenvolupament de les línies de recerca del Grup.