11 professors de la Universitat de Tarapaca, visiten EDO-UdL

El dia 13 de setembre hem tingut la visita de 11 professors de la Universitat de Tarapaca (UTA), en el marc del programa de passantia d’aquesta universitat i la UAB.

La UTA és una universitat pública de Xile que té seu a la ciutat d’Arica. Els professors visitants pertanyen a diferents àrees del coneixement: enginyeria, educació, salut, geografia i història, entre d’altres.

professors2

Aquest grup de professors han estat recepcionats pel degà de la facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social Dr Carles Alsinet  i per la directora del departament de Pedagogia i Psicologia la Dra. Núria Llevot.

professors4

L’Equip EDO-UdL ha dirigit les diferents sessions formatives de la jornada que s’han centrat en temes relatius a la docència universitària i innovació i també en la supervisió universitària. És per això que també s’ha comptat amb la presència de la directora de l’Oficina de Qualitat de la UdL la Sra Carme Sala.

professors3

Durant aquesta jornada hem pogut debatre i compartir experiències i obrir possibles vies de col·laboració conjunta.