Reunió de l’Àrea de Didàctica i Organització Escolar. Madrid

El 15 i 16 de febrer se celebrarà a Madrid la reunió de l’àrea de Didàctica i Organització escolar.

En el marc de la Coordinadora de l’àrea de Didàctica i Organització Escolar se celebrarà la reunió Estatal a la Sala de Juntes de la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat Complutense de Madrid. La Dra Isabel del Arco i la Dra. Patricia Silva, assistiran com a representants del Grup EDO-UdL.

La reunió té per objectiu analitzar els processos de formació del professorat de l’àrea, així com reflexionar sobre temes relacionats amb els perfils professionals, competències professionals i contexts emergents de professionalització; el disseny formatiu de les Titulacions i proposta del 3+2; quines són les principals línies de recerca i innovació del professorat de l’àrea?, entre d’altres.