La direcció escolar en època de crisi | |
Duració | 2020-2021 |
Coordinació | Isabel del Arco i Anabel Ramos (UdL) i Mireia Tintoré (UIC) |
Resum | L’objectiu de la recerca és analitzar les pràctiques directives i els recursos personals de lideratge emprats durant l”època de crisi derivada per la COVID-19. |
L’impacte de la formació per la funció directiva a Catalunya | |
Duració | 2016-2018 |
Entitat finançadora | EDO-UdL |
Coordinació | Isabel Del Arco |
Resum | L’estudi pretén valorar el nivell de transferència i impacte que tenen els coneixements i aprenentatges adquirits amb la participació en els cursos de Direcció de Centres Educatius. La mostra està conformada per 120 persones participants en un curs relacionat amb la formació de directors i directores escolars. Van desenvolupar un qüestionari a escala Likert de 40 ítems, de 5 punts, que mesuren els factors que afecten la transferència la formació per exercir el càrrec directiu a Catalunya. |
Formación de Gestores y construcción de una red de buenas prácticas para el gobierno y la gestión de la universidad | |
Duració | 2012-2015 |
Entitat finançadora | Ministerio de Ciencia e Innovación. Resolución: EDU2011-26437 |
Coordinació | Maria Rita Sánchez Moreno (Universidad de Sevilla) |
Proyecto Evaluación de la función supervisora en el contexto del Modelo de Gestión Regional | |
Duració | 2014 |
Entitat finançadora | Secretaría de Educación Pública. Yucatán México. |
Coordinació | Serafí Antúnez (UB) |
L’autonomia de centres a Catalunya | |
Duració | 2008-2010 |
Coordinació | Isabel Del Arco |
About the author