Defensa Tesis Doctoral Joan Segura Torres

El doctorand Joan Segura Torres ha realitzat la defensa de la seva tesi doctoral “Implicacions per a la Inspecció Educativa a Catalunya en el desenvolupament de l’autonomia de centres”, dirigida pel Dr. Joaquín Gairín i la Dra. Patricia Silva, de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i la Universitat de Lleida (UdL), respectivament. La tesi està emmarcada dins dels estudis de Doctorat en Educació de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB.

L’acte de defensa va tenir lloc el dia 31 d’octubre de 2018, a les 11.30 hores, a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències de l’Educació. El tribunal ha estat conformat per la Dra. Carmen Armengol, de la Universitat Autònoma de Barcelona, la Dra. Isabel del Arco, de la Universitat de Lleida i el Dr. Serafín Antúnez de la Universitat de Barcelona.

La qualificació obtinguda va ser Excel·lent Cum Laude.

Enhorabona al nou Doctor de l’equip EDO-UdL!