Almia inaugura el Centre d’Interpretació de l’Energia a Almatret!

El passat divendres 3 de març es va realitzar una jornada de portes obertes amb motiu de la inauguració del Centre d’Interpretació de l’Energia a Almatret.

Les antigues escoles del poble han servit com a emplaçament per al nou centre, que compta amb tecnologia de realitat virtual, plafons i pantalles informatives i espai de tallers, a més d’estar en un espai privilegiat des d’on es pot observar gran part del municipi.

Durant tota la tarda, els visitants van poder experimentar amb les ulleres de realitat virtual i descobrir tots els continguts del centre.

La col·laboració entre l’Ajuntament d’Almatret i la Universitat de Lleida ha permès fer possible aquest projecte, en el que ha participat diferents membres de l’equip EDO que formen part d’Almia.

Aleix Olondriz administrator