Isabel del Arco Bravo

isabel.delarco@udl.cat

ORCID: 0000-0003-1023-1091

Coordinadora de l’equip EDO-UdL. (SGR 00795)

Professora Titular d’Universitat del Departament de Ciències de l’Educació de la Universitat de Lleida.

Doctora en Psicopedagogia amb Premi Extraordinari de doctorat per la UdL. Llicenciada en Filosofia i Cc de l’Educació i Diplomada en Professorat d’EGB. La seva activitat professional s’ha desenvolupat en els diferents nivells i etapes educatives del sistema públic d’ensenyament: Ed. Infantil, Ed. Primària, Ed. Secundària i en l’actualitat a la Universitat en l’àrea de coneixement de Didàctica i Organització Escolar.

Les línies d’investigació han estat preferentment: l’organització i gestió educativa, l’atenció a la diversitat y la innovació docent en el sistema universitari i no universitari i l’estudi d’organitzacions saludables i sostenibles.

Va ser directora de l’ICE de la UdL del 2003 al 2005 i Vicerectora de Docència d’aquesta universitat liderant tot el procés de convergència a l’EEES de la UdL.

Premiada pel govern de la Generalitat al 2011, 2013 i 2020 amb el Premi Jaume Vicens Vives a la Qualitat Docent Universitària.