Acte Inauguració CRIEDO de la UAB amb participació de l’equip EDO-UDL

El Consell de Govern de la UAB va aprovar el juliol de l’any 2020 la creació del Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu; aquest fet consolida una tasca de formació, assessorament, recerca i transferència de més de vint anys. Durant tot aquest temps, el que ara és CRiEDO, ha estat un referent a Catalunya, Espanya i Llatinoamèrica en temes com la direcció educativa, el desenvolupament organitzacional, el lideratge, la innovació i la transformació pedagògica, la governança de les institucions educatives, etc. La situació de salut pública dels últims anys ens ha impedit celebrar la creació del Centre, però ara ha arribat el moment de fer-ho.

L’acte inaugural del Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRIEDO) de la UAB comptarà amb la participació de la Dra. Isabel del Arco, membre del grup EDO-UdL, a la taula de debat.

L’acte d’inauguració es farà el proper dijous, 10 de novembre a les 18h. a la sala de Graus de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB (campus de Bellaterra).  El programa previst és:

• 18h – Presentació del CRiEDO a càrrec de Joaquín Gairín (director del centre)
  • 18:15h – Conferència ‘Liderar el cambio educativo: habilidades clave para la mejora’ a càrrec de Beatriz Pont (UNESCO)
  • 19h – Taula de Debat amb: Núria Mora (Secretaria de Transformació Educativa), Isabel del Arco (Universitat de Lleida) i Joan Gamero (Col·legi de Pedagogia de Catalunya)
  • 19:45h – Lliurament del Ir Premi CRiEDO
  • 20h – Copa de cava

Per qüestions d’aforament és imprescindible registrar-se prèviament a través d’aquest enllaç: https://forms.gle/6tQrSUVRwSqmtgUN6

Aleix Olondriz administrator