Cicle de conferències en obert “Organitzacions Saludables i Sostenibles”

La Càtedra DOTSS, conjuntament amb l’assignatura d’Organitzacions Saludables i Sostenibles del màster de Psicopedagogia de la Universitat de Lleida, organitzen el cicle de conferències en obert “Organitzacions Saludables i Sostenibles“. Aquesta assignatura està coordinada per la Dra. Anabel Ramos, membre de l’equip EDO-UdL.

El cicle està organitzat en quatre conferències que començaran el 17 d’abril i acabaran el 15 de maig de 2023 i estan orientades als alumnes del màster i a totes les persones interessades en les temàtiques que es treballaran en les diverses jornades.

• La Dra. Teresa Hernández, membre de la càtedra DOTSS, parlarà sobre Empreses promotores de salut el proper 17 d’abril.
  • Eva Puigredon i Miguel Casabón parlaran sobre un exemple d’empresa saludable: Vall Companys. Ho faran el 24 d’abril.
  • La Dra. Anna Espart, membre de la càtedra DOTSS, parlarà sobre salut planetària, empresa i sostenibilitat.
  • El Dr. Santiago Gómez i Genís Según parlaran sobre Programes innovadors de promoció de la salut per a la prevenció de l’obesitat infantil.

Les jornades es realitzaran de 17 a 18h a l’aula 2.03 de l’edifici polivalent (Campus Cappont, UdL)

Per tal de realitzar la inscripció gratuïta, cal enviar un correu confirmant l’assistència a: anabel.ramos@udl.cat

Aleix Olondriz administrator