Curs de formació de flipped classroom en la URV

Òscar Flores i Isabel del Arco, membres d’EDO-UdL,  han estat convidats per al URV per desenvolupar un curs de formació al seu professorat sobre Flipped Classroom.

Al curs han assistit 28 professors i professores de diferents àmbits acadèmics: de ciències de la salut, biomedicina, medicina, infermeria i nutrició, de geografia i història, de enginyeria química, informàtica, industrial, d’educació infantil i primària i de psicologia.

El curs forma part del mòdul d’especialització en metodologies docents a la universitat del Diploma en Formació del professorat universitari.

En la sessió es van desenvolupar els principis didàctic-pedagògics claus del mètode flipped, es van presentar les experiències desenvolupades a la Udl a Educació Primària i al màster de Psicopedagogia i també es van donar dades estadístiques dels resultats de l’aplicació d’aquest mètode.