Curs de Perfeccionament en Docència Universitària de la Universitat de Tarapacà

La coordinadora del grup Edo-UdL, Dra. Isabel del Arco, ha estat la docent encarregada de dur a terme el curs de perfeccionament sobre Avaluació del Aprenentatges, al professorat de la Universitat de Tarapacà en la seva seu a Iquique-Xile.

Aquest curs s’ha desenvolupat en 30h de sessions presencials des del dia 3 al 7 d’abril i 20h de treball on-line que acabaran amb la presentació d’una proposta d’avaluació formadora integrada en les assignatures dels docents de la UTA.

Aquests curs forma part de les accions programades en el Conveni d’Acompliment d’Harmonització curricular “Generació de valor mitjançant la innovació curricular i del millorament de la qualitat dels graus i títols oferts per la Universitat de Tarapacá”. EDO-UdL participa activament amb les iniciatives que EDO-UAB desenvolupa a Llatinoamèrica, enfortint la coordinació i transferència de coneixement amb els docents xilens.