Defensa de la tesi doctoral d’Anabel Ramos

La doctorand Anabel Ramos Pla ha realitzat la defensa de la seva tesi doctoral “Pedagogia de la mort. Percepcions i necessitats formatives que té el professorat d’escoles i els aprenents de mestre pel que fa a la pedagogia preventiva sobre la mort”, dirigida pel Dr. Joaquín Gairín i el Dr. Ramon Camats, de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i la Universitat de Lleida (UdL), respectivament. La tesi està emmarcada dins dels estudis de Doctorat en Educació de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB.

L’acte de defensa va tenir lloc el dia 16 de novembre de 2018, a les 11 hores, a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències de l’Educació. El tribunal ha estat conformat per la Dra. Carmen Armengol, de la Universitat Autònoma de Barcelona, el Dr. Agustín de la Herrán, de la Universidad Autónoma de Madrid i la Dra. Isabel del Arco, de la Universitat de Lleida.