Edició i publicació d’un llibre y capítols de llibre a l’editorial Dykinson

La investigadora principal d’EDO-UdL, Dra. Isabel del Arco, ha editat un dels monogràfics de DOTS-UdL que acaba de publicar-se sota el segell de la editorial Dykinson (Q1 SPI):

El monogràfic, Empoderamiento comunitario para la promoción de la salud, té per objectiu és introduir en la conceptualització i aspectes més rellevants que caracteritzen l’apoderament comunitari orientat a la promoció de la salut. Es comença amb una conceptualització dels termes bàsics, enfocant les tendències dels últims anys en aquest camp, dibuixant eines i estratègies per a
fer efectiu aquest apoderament, dibuixant les conseqüències immediates que generen organitzacions i comunitats saludables i finalment presentant exemples de pràctiques de referència identificades segons uns criteris d’avaluació. En aquest monogràfic, també participen membres d’EDO-UdL en diferents capítols:

• Hacia el empoderamiento comunitario para la promoción de la salud (Isabel del Arco, directora de la Càtedra DOTS-UdL).
  • Comunidades y organizaciones saludables  (Isabel del Arco, directora de la Càtedra DOTS-UdL i Paula Mullet)
  • Prácticas de referencia de empoderamiento comunitario para la promoción de la salud (Anabel Ramos-Pla, membre de la Càtedra DOTS-UdL i Òscar Flores, professor associat de la FEPTS).

D’altra banda, també s’ha publicat el monogràfic Salud, Educación y Conectividad on s’explica com ha canviat i ha influït la digitalització en el món de l’educació, centrant-se especialment en la formació universitària la qual és, a vegades, la porta d’entrada a nous corrents educatius. En aquest monogràfic, participen membres d’EDO-UdL en un dels capítols:

• La docencia universitaria en línea durante la pandemia. Percepción de los estudiantes (Anabel Ramos-Pla, membre de la Càtedra DOTS-UdL i Òscar Flores, professor associat de la FEPTS).