EDO-UdL participa en la trobada de professionals vinculats a la formació de la direcció educativa

Els dies 9 i 10 d’aquest mes s’ha celebrat una trobada de professionals de l’educació, directius, professorat universitari, inspecció i directors i coordinadors de programes formatius per a la direcció educativa en Palafrugell. Aquesta jornada l’ha organitzat  l’equip de recerca GROC liderat per Joan teixidor.
Durant aquest dies s’han fet diferents workshops amb temes de debat com: la investigació i la transferència de coneixement en i des de la direcció educativa, el Projecte de Direcció (PdD), la seva entitat i utilitat i la formació orientada a la seva elaboració.
En total han participat 80 professionals de tot l’Estat i de diferents àmbits educatius: educació primària, educació secundària, directius, inspecció, professorat universitari, etc.
L’obejctiu ha estat el compartir experiències i consensuar unes línies bàsiques relacionades amb la formació de directius i diferents models formatius, la funcionalitat del PdD i els seus components i les competències a desenvolupar des de la formació de directius
EDO-UdL com a organitzador del GEDIOE ha estat present per fer arribar la seva experiència en la formació de directius.

Per a més informació, cliqueu aquí.

pepeanm administrator

You must be logged in to post a comment.