El proper 9 de juny es realitzarà la VI Jornada Educamprèn!

El dia 9 de juny, novament tenen lloc les Jornades EDUCAEMPRÈN. En la seva sisena edició, aquestes jornades es constitueixen com a punt de trobada entre l’ensenyament secundari i la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social en la formació en emprenedoria. A la Jornada hi col·laboren l’Institut Ronda i EDO-UdL.

Objectius de la Jornada:

• Compartir les experiències educatives que sobre emprenedoria es desenvolupen a la  educació secundària i a la universitat.
  • Iniciar un espai de reflexió i col·laboració entre el professorat i amb continuïtat en el futur.
  • Conèixer experiències formatives al territori pel desenvolupament de competències emprenedores entre la joventut

Data i lloc de realització:

Dia 9 de juny de 2021 de 15h a 20h
Lloc: Auditori del Campus de Cappont (Edifici Cultures i Cooperació Transfronterer-UdL)

Programa:

15h – Benvinguda a càrrec de les organitzadores