Entrevista a la Dra. Isabel del Arco sobre metodologies actives a la universitat

Recentment s’ha publicat una entrevista realitzada a la Dra. Isabel del Arco, membre d’EDO-UdL, sobre les metodologies actives a la universitat.

L’entrevista, feta per el mitjà de comunicació “El País”, analitza la presència i l’evolució de les metodologies com el flip­ped classroom, gamificació o design thinking. Són metodologies que cerquen l’autonomia de l’alumnat. Isabel destaca que “el sistema universitari encara no disposa de tots els elements per transitar de manera ràpida a una formació més d’acord amb les necessitats dels estudiants del segle XXI, les metodologies continuen sent tradicionals majoritàriament”. A més, exposa els beneficis d’aquestes metodologies en l’alumnat i com, actualment, ella mateixa aplica el model flipped classroom.

Podeu trobar l’entrevista en el següent enllaç:

Aleix Olondriz administrator