Estada de dues professores de la Universitat Autònoma de Querétaro (UAQ)

Les professores Genoveva Meneses i Cathia Horta de la Universitat Autònoma de Querétaro (UAQ) van realitzar una estada curta del 5 de febrer al 7 de març a la Universitat de Lleida.

Van dur a terme la validació de l’instrument “Pràctiques de Si i inquietud Subjectiva PSIS” amb estudiants del Grau de Educació Primària en les modalitats de Doble Titulació i Bilingüe de la Facultat de Pedagogia Psicologia i Treball Social.

La seva estada a la nostra Universitat ha estat una excel·lent oportunitat per intercanviar coneixements en col·laboració amb els col·legues del Grup EDO-UdL. Esperem que la seva visita i la seva participació tinguin impacte en la comunitat universitària de la Ciutat de Querétaro, Mèxic.