Formació en Docència Universitària a la Universitat de Tarapacà (UTA) – Arica Xile

Durant aquest mes de gener Isabel del Arco ha participat com a formadora en la Universitat de Tarapacà, d’Arica (Xile), en el marc dels cursos de perfeccionament que aquesta universitat està desenvolupant entre el seu personal docent. Aquest programa de perfeccionament és el fruit d’un conveni entre la UTA i l’equip EDO de la UAB, el qual dirigeix el professor Dr. Joaquín Gairín.

Isabel del Arco ha desenvolupat el mòdul relatiu a Metodologíes docents a l’aula universitària, en el qual han participat 26 professors de la UTA de diferents àmbits acadèmics: salut, educació, enginyeria, dret i economia i humanitats.

Està previst que la col.laboració d’EDO-UdL en el desenvolupament d’aquests mòduls de perfeccionament es desplegui al llarg del curs acadèmic 2016-17 en futures intervencions.

pepeanm administrator

You must be logged in to post a comment.