Gran èxit de la conferència “El sistema educatiu del segle XXI en un món líquid” d’Alberto del Pozo

El passat divendres dia 8 de gener de 2016, va tenir lloc l’acte inaugural del la tercera edició del curs de Post Grau Universitari en Gestió i Direcció d’Organitzacions Educatives, GEDIOE.

IMG_3506

Vam tenir el plaer de gaudir de al presència del Sr. Alberto del Pozo, nascut a Conca l’any 1950, llicenciat en Filosofia i Lletres per la Universitat de Barcelona en l’especialitat de Filologia Clàssica i Catedràtic de Batxillerat. Els últims 30 anys ha ocupat diferents càrrecs al Departament d’Ensenyament relacionats amb la gestió del personal docent. Així, ha estat cap de servei de professorat de Batxillerat, subdirector general de Professorat, subdirector general de Provisió i Definició de llocs de treball de professorat, subdirector general de Relacions Laborals i Assumptes Socials i director general de Professorat i Personal de centres del Departament d’Ensenyament.

IMG_3495

La seva conferència “El sistema educatiu del S. XXI en un món líquid”, versà sobre la contextualització de la LEC (LLEI 12/2009, del 10 de juliol, d’Educació de Catalunya) en el món modern actual. Va analitzat i comparar, seguint una visió evolutiva de la Llei, quins elements del context socioeconòmic dels darrers anys han incidit directament en l’aplicació (o de vegades mala aplicació) de la Llei i quins aspectes han costat i costen més de desplegar. Com la societat actual en continu moviment, que és imprevisible, afecta al desplegament i implementació de la LEC, ja que aquesta no va estar pensada ni dissenyada per aquest context.

Van assistir unes 150 persones. Mestres, professors de secundària, directors de centres educatius, estudiants de la 1ª, 2ª i 3ª edició del GEDIOE, estudiants i professors de la FEPTS de la UdL (Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social), i inspecció educativa.

IMG_3499

pepeanm administrator

You must be logged in to post a comment.