Gran èxit de la I Jornada de Desenvolupament d’Organitzacions i Territoris Saludables (DOTS)

El passat divendres dia 4 de novembre va tenir lloc la I Jornada DOTS en el marc de la càtedra universitat-empresa que està impulsant EDO-UdL i que portarà per nom Càtedra de Desenvolupament d’Organitzacions i Territoris Saludables. Durant la jornada van assistir els 257 inscrits entre els que podem comptar amb col·lectiu professional i estudiantat.

La Jornada ha servit per poder conèixer les iniciatives de les diferents administracions públiques en matèria de promoció de la salut i l’impuls d’estils de vida saludable entre la població lleidatana. A la tarda vam tenir l’oportunitat de conèixer diferents experiències tant a la taula de ponents com mitjançant els 30 pòsters que es van presentar.

A la I Jornada DOTS es van premiar tres pòsters:

• PREMI DIPUTACIÓ: ProgramaPLUS:Desplaçament actiu a les escoles de Lleida . Autors: Reverte rMasià,J.;Hernández González,V.;Jové Deltell,C.;Fillat Prat,A;Cosculluela Guixé,JM;Arnau Salvador,R.;Grup de Recerca Consolidat Movimen tHumà,Universitat de Lleida.
  • PREMI DKV: Grau de satisfacció i adherència de dos mètodes d’entrenament aplicats a sedentaris amb risc metabòlic. Autors: Verdejo, FJ:   Machado,L;  Espigares, G; Blanco, A; Ensenyat, A; INEFC-Lleida
  • MENCIÓ ESPECIAL: Trobades ocupacionals: un intercanvi saludable. Autors: Balp, A., Comas N., Fillat, A., Terreros, A. i Vega, M. Grup d’activitat física adaptada ALLEM.

dots_3.

EDO-UdL presentarà properament la memòria de la I Jornada DOTS amb les conclusions i la primera publicació DOTS que recollirà totes les aportacions.