Gran èxit de les VI Jornades Educaemprèn

Aquesta tarda han tingut lloc les Jornades EDUCAEMPRÈN. En la seva sisena edició, aquestes jornades es constitueixen com a punt de trobada entre l’ensenyament secundari i la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social en la formació en emprenedoria. A la Jornada hi col·laboren l’Institut Ronda i EDO-UdL.

Objectius de la Jornada:

• Compartir les experiències educatives que sobre emprenedoria es desenvolupen a la  educació secundària i a la universitat.
  • Iniciar un espai de reflexió i col·laboració entre el professorat i amb continuïtat en el futur.
  • Conèixer experiències formatives al territori pel desenvolupament de competències emprenedores entre la joventut

Programa:

15h – Benvinguda a càrrec de les organitzadores
15:10h – 16:30h – Presentació projectes i+D = e & A
16:30-17h – Recés i exposició i presentació dels pòsters EDUCAEMPRÈN
17h- 18:30h – Presentació projectes i+D = e & A
18:30h-19h – Exposició dels pòsters EDUCAEMPRÈN seleccionats
19h-20h – Presentació projectes i+D = e & A
20h – Cloenda

Avui hem conegut diverses iniciatives emprenedores dels joves de l’Institut Ronda on han fet propostes innovadores com unes sabatilles amb llum, ponxos per la classe, sabatilles esportives “tot terreny” o fundes d’ordinadors portàtils amb plaques solars. Seguidament, els estudiants d’últim any dels grau d’Educació Primària, Educació Infantil, Doble Grau en Educació Infantil i Primària i Grau en Educació Social, han fet la defensa dels seus pòsters del Treball Final de Grau.

Ha sigut una jornada del tot profitosa!