I Congrés Internacional DOTS a l’Àgora

Tenim el plaer de comunicar-vos que el proper mes de novembre durem a terme el I Congrés Internacional DOTS a l’Àgora!

El I Congrés Internacional DOTS a l’Àgora és fruit de la unió de les Jornades de Desenvolupament d’Organitzacions i Territoris Saludables (DOTS) amb les Jornades d’Àgora de Salut Comunitària. Així, el congrés sorgeix de la coordinació d’esforços i motivacions pel territori de la Càtedra de Desenvolupament d’Organitzacions i Territoris Saludables de la Universitat de Lleida (DOTS-UdL), l’Institut Català de la Salut (ICS), Agència de Salut Pública de Catalunya (ASPCAT). El lema del congrés és La salut dels joves d’avui, el benestar del futur. En aquest I congrés no hem volgut deixar de banda la situació que estem vivint i la principal línia del congrés serà el confinament dels joves.

El congrés es durà a terme de forma virtual els dies: 2, 4 i 6 de novembre de 2020. La matrícula serà gratuïta i únicament caldrà pagar les despeses de gestió si es vol un certificat d’assistència i/o participació.

Us animem a presentar els vostres pòsters.  Les línies de treball són les següents:

• Educació i salut als centres educatius: el confinament dels joves.
  • El valor dels joves: Joventut solidària durant el confinament.

El congrés constarà d’una conferència inaugural, així com de simposis i àgores sobre la temàtica on es fomentarà el debat entre les persones autores i participants..

Properament us enviarem més informació. Per qualsevol pregunta, no dubteu en contactar amb nosaltres a dotsagora@udl.cat.