Innovació educativa: estratègies docents de l’escola dels segle XXI.

L’equip de recerca EDO-UdL i l’ICE organitzen un curs adreçat a docent de diferents nivells educatius: Innovació educativa: estratègies docents de l’escola dels segle XXI.

El curs es planteja amb 4 sessions presencials on diferents formadors ofereixen una visió i una experiència educativa vinculada amb la innovació docent, des de diferents centres i perspectives, i es complementa amb activitats individuals no presencials.

• 11 de març de 2015 de 18.00h a 20.30h. Maria Acaso. Universitat Complutense de Madrid: “De los cefalópodos a Calamardo o la urgente necesidad de recuperar la narrativa en el aula”
  • 14 de març de 2015 de 10.00h a 12.30h. Boris Mir. Institut-Escola Les Vinyes, Castellbisbal: “Innovació educativa. Una reflexió a partir de l’Institut-Escola Les Vinyes”
  • 18 de març de 2015 de 17:30 a 20:30. Francesc Clavera. INS Terres de Ponent. Mollerussa: “D’on venim i on anem? #flippedlearning” / Carles Gòdia. INS Terres de Ponent. Mollerussa: “Projecte Creativitza #informàtica”
  • 25 de març de 2015 de 18:00 a 20:00. Manel Sayrach. Escola SADAKO. Barcelona: “Innovació a l’escola Sadako. Les TIC com a catalitzadores del canvi”

Totes les sessions es realitzaran al Campus de Cappont de la UdL.

L’activitat és gratuïta i es certifica amb 15 hores de formació pel Departament d’Ensenyament.1