La Dra. Isabel del Arco es troba a la Universidad de Ibagué impartint un curs

La Dra. Isabel del Arco, IP de l’equip EDO-UdL, es troba a la Universitat de Ibagué (Colòmbia) impartint un curs de formació en el marc de la XV Escola Internacional de la Universitat d’Ibagué.

A més, està mantenint reunions amb autoritats de la Universitat d’Ibagué i la Universitat de Tolima, està acordant futurs projectes de col·laboracio d’estades internacional, programes de formació i projectes conjunts entre aquestes universitats i la UdL.

Durant l’estada a la Universitat d’Ibagué, la Dra. Isabel del Arco es va trobar amb les col·legues Consuelo Arce i Janeth González (Universitat de Tolima), les quals són membres de la RED AGE. EDO-UdL va entrar a formar part d’aquesta xarxa internacional el passat mes de maig. A Ibagué es va donar llum verda a que la propera reunió de la xarxa es farà a la Universitat de Tolima, on estarà EDO-UdL en representació de la UdL.

Finalment, la Dra. Anna Espart (membre de la Càtedra DOTSS-UdL) es troba a la Universitat de Tolima fent una estada en temes de salut.