La Dra. Maria del Carmen Álvarez-Álvarez (UC) realitza una participació en formació i recerca amb el grup EDO a la UdL

La Dra. Maria del Carmen Álvarez-Álvarez és professora titular a la Universitat de Cantabria (UC) i forma part de l’àrea de Didàctica i Organització Escolar.

Actualment, es troba realitzant una participació conjunta en formació i recerca durant els mesos de novembre i desembre a la Universitat de Lleida. Les línies de recerca del grup EDO i les de la doctora coincideixen en molts àmbits, fet que ha propiciat la investigació i treball conjunt.

A través de la col·laboració amb el grup EDO, duem a terme recerca sobre lideratge en l’àmbit educatiu. Alhora, també treballem conjuntament en recerca dins l’àmbit de l’impacte de les xarxes socials en educació, així com l’ús del mòbil i altres dispositius en educació.

La Dra. Carmen Álvarez-Álvarez és Doctora en Pedagogia (Premi Extraordinari) per la Universitat d’Oviedo. Actualment, treballa com a professora titular al Departament d’Educació de la Universitat de Cantàbria (Espanya) realitzant tasques de docència en l’àmbit de l’Organització Escolar per a futurs docents d’Educació Primària i Secundària. El seu àmbit d’estudi i investigació se centra en les relacions teoria-pràctica, l’organització escolar, l’animació lectora i l’escola rural.

Agraïm la seva presència a la nostra universitat i el treball i aprenentatge compartit que estem gaudint.

Aleix Olondriz administrator