L’equip EDO-UdL present en el premi ALMIA-EDUCATIVA

EDO-UdL és l’equip de recerca, juntament amb el GREA liderat per la Dra. M. Luisa Cabeza i l’ajuntament d’Almatret, que han impulsat el projecte ALMIA.
El projecte ALMIA (http://almiaenergy.com/) té per objectiu revaloritzar el patrimoni d’Almatret i esdevenir un referent en relació a l’ús d’energies renovables, convertint aquest municipi  en el primer  municipi de l’Estat en ser sostenible energèticament.
Aquest projecte encaixa en el marc del desenvolupament de territoris saludables que lidera EDO-UdL en el marc de la càtedra DOTS.
ALMIA-EDUCATIVA és l’apartat d’ALMIA que desenvolupa la vessant d’educació i que és responsable EDO-UdL.
Aquest curs 2017-18 s’ha impulsat, entre altres accions, la convocatòria del I PREMI ALMIA-EDUCATIVA. Aquest premi té per finalitat estimular la recerca educativa sobre energia i reconèixer la tasca desenvolupada en aquest sentit pels nivells no universitaris.
En aquesta primera edició han resultat premiats alumnes de 2n d’ESO de l’Institut Ermessenda de Girona, alumnes de 2n de batxillerat de l’Institut  Francisco de Goya de Barcelona i alumnes de 1r cicle formatiu de l’Escola de Treball de Lleida.
La Dra. Isabel del Arco va participar el 16/06/2016 a l’entrega dels premis juntament amb les autoritats de l’ajuntament d’Almatret. Felicitats als guardonats!!!