Membres de l’EDO-UdL publiquen un capítol: Modelos flexibles de formación: Una respuesta a las necesidades actuales

Els membres de l’EDO-UdL, Òscar Flores, Isabel del Arco i Patricia Silva, han publicat un capítol de llibre:

Flores, O., del-Arco, I., Silva, P. (2018). Modelos flexibles de formación: Una respuesta a las necesidades actuales. En Carrasco, S.; del Corral, I. (Ed.), Docencia Universitaria e innovación (pp103-136). Barcelona: Octaedro.

Aquest capítol explica que en els models flexibles de formació el protagonisme s’ha traslladat a l’estudiantat i el professorat ha cobrat rellevància en la coordinació de l’aprenentatge fora i dins de l’aula. Els esmentats canvis han suposat una organització diferent en l’espai i en el temps. Aquest capítol ofereix una reflexió sobre alguns models i propostes de formació.