Membres d’EDO-UdL publiquen un capítol de llibre sobre el lideratge en temps de crisi

la Dra. Isabel del Arco i la Dra Anabel Ramos (ambdues de la UdL), juntament amb la Dra. Mireia Tintoré (UIC) publiquen el capítol de llibre Función directiva en tiempos de COVID-19: satisfacción percibida por los directores escolares de las tareas desarrolladas. En aquest capítol s’analitza la satisfacció percebuda de les tasques realitzades pels directors/es d’escoles d’Educació Primària de Catalunya (Espanya) a les etapes de confinament i postconfinament (derivades de la pandèmia mundial per la COVID-19).

El capítol ha sigut publicat en el llibre Desempeño docente y formación en competencia digital en la era SARS-CoV-2 (Ed. Aznar Díaz et al.) de l’editorial Dykinson (Q1 SPI).