Mercè Muñoz defensa la tesi doctoral sobre competències emprenedores adquirides en la formació universitària del Grau d’Infermeria

El dilluns 13 de novembre, Mercè Muñoz va defensar a la Sala Maria Rúbies de la FEPTS la seva tesi doctoral, titulada “Estudio de las competencias emprendedoras adquiridas a través de la formación universitaria en el grado de enfermería.” obtenint una qualificació d’excel·lent Cum Laude.

Aquesta tesi doctoral ha estat co-dirigida per la Dra. Isabel del Arco Bravo (UdL) i la Dra. Marta Fuentes Agustí (UdA). El tribunal ha estat format per:

Presidenta del tribunal: Dra. Luisa Guitard (UdL)

Vocal del tribunal: Dr. Carlos Martínez (TecnoCampus Mataró-Maresme)

Secretària: Dra. Anabel Ramos-Pla (UdL)

La tesi s’emmarca en les línies de treball de la Càtedra DOTSS i en la trajectòria de l’equip EDO-UdL en fomentar l’emprenedoria a la formació inicial.

L’objectiu d’aquest estudi és identificar les competències dels estudiants universitaris de quart curs, de Grau d’infermeria, a les Escoles Universitàries Gimbernat abans i després de cursar l’assignatura “Innovació i Emprenedoria en Infermeria” i així mateix determinar la transferència d’aquestes competències al seu àmbit laboral.

Els resultats demostren que l’emprenedoria s’ha de fomentar des dels plans d’estudi de les Universitats d’infermeria, tenint en compte la importància d’iniciar-se des de les bases i al llarg de la carrera, ja que produeix un canvi de visió professional i és fonamental pel canvi en futures generacions de professionals

Des de l’equip EDO-UdL donem l’enhorabona a la nova Dra. Mercè Muñoz per la defensa i l’èxit aconseguit.

Aleix Olondriz administrator