Nous terminis pel VI Congrés Internacional EDO 2020

Els propers 6, 7, i 8 de maig tindrà lloc a Barcelona el VI Congrés Internacional EDO “La nova gestió del coneixement”, col·laborant en la seva organització tots els subgrups de l’EDO, el Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada de la Generalitat de Catalunya i l’Escola d’Administració Pública de Catalunya.
Les línies temàtiques seleccionades per a treballar durant el VI CIEDO són les següents:

• Analitzar i debatre sobre els nous plantejaments i estratègies utilitzades en els processos de creació i gestió del coneixement col·lectiu.
  • Fomentar l’intercanvi d’investigacions, experiències i bones pràctiques sobre la promoció de la conversa i l’aprenentatge informal i social en el lloc de treball.
  • Valorar nous formats d’aprenentatge, intel·ligència col·lectiva i participació social en el desenvolupament dels professionals i les seves organitzacions.
  • Promoure línies de treball conjuntes entre les universitats, l’Administració pública i el sector privat sobre la creació i gestió del coneixement col·lectiu.
  • Compartir i impulsar el rol clau de les persones en el desenvolupament de les organitzacions i de la societat, fent compatible els desenvolupaments personal, professional, institucional i social.

Com en edicions anteriors, el CIEDO pretén ser un espai perquè es trobin professionals de l’administració pública i del sector privat i acadèmics interessats en totes aquelles temàtiques relacionades amb la creació i gestió del coneixement, l’aprenentatge informal i altres aspectes vinculats amb les temàtiques del Congrés.

Anota les següents dates importants!:

• Dates del Congrés: 6, 7 i 8 de maig del 2020.
  • Enviament Comunicacions (termini ampliat): ampliat fins el 27 de gener del 2020!
  • Matrícula reduïda: fins el 6 de març del 2020.
  • Matrícula regular: des del 7 de març del 2020

Per accedir a la web del congrès internacional VI CIEDO, clica aquí.

Per accedir a l’e-shot del congrès internacional VI CIEDO, clica aquí.