Nova publicació de l’equip EDO-UdL en una revista d’alt impacte

Nova publicació de l’equip EDO-UdL en una revista d’alt impacte

Membres de l’equip EDO-UdL, Dr. Òscar Flores, Dra. Anabel Ramos-Pla I Dra. Isabel del Arco, juntament amb Pere Mercadé, acaben de publicar un nou article titulat “Bibliometric analysis of the flipped classroom pedagogical model: trends and strategic lines of study”.

L’article ha estat publicat a la revista Frontiers in Education (Q2 Scopus). L’objectiu d’aquest estudi és identificar les principals tendències existents i línies estratègiques emergents de recerca respecte al model pedagògic FC. En aquest estudi publicat, també s’ha realitzat un estudi bibliomètric analitzant l’internacional producció científica que es troba a la base de dades Web of Science (WoS). S’ha revisat un total de 2.194 articles durant el període del 2007 al 2021

Per accedir a l’article, cliqueu aquí.

About the author

Aleix Olondriz administrator

Translate »