Nova publicació de l’equip en una revista d’alt impacte!

La Dra. Anabel Ramos-Pla i la Dra. Isabel del Arco, membres de l’equip EDO-UdL, conjuntament amb la Dra. Anna Espart, membre de la càtedra DOTSS, han publicat un nou article en una revista d’alt impacte sobre Educació i Salut. Concretament, l’article està relacionat amb la pedagogia de la mort en el marc de l’Educació per a la Salut.

L’article “Pedagogy of death within the framework of health education: The need and why teachers and students should be trained in primary education” s’ha publicat a la revista Heliyon (Q2 JCR, Q1 a Scopus) i l’objectiu del present estudi és analitzar les percepcions del professorat en servei sobre la Pedagogia de la Mort en el marc de l’Educació per a la Salut (ES), respecte a la formació rebuda i la seva experiència docent.

Les autores destaquen la necessitat d’oferir més formació en Pedagogia de la Mort en l’àmbit de l’ESO a les universitats i centres de formació contínua, per tal que, finalment, es pugui implantar a les aules d’Educació Primària.

Podeu consultar l’article en el següent enllaç DOI: https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2023.e15050

Aleix Olondriz administrator