Participació d’EDO-UdL en el Diplomado en Gestión Universitaria – IUACI. Uruguay

Durant la primera setmana de febrer de 2020 s’ha desenvolupat al Instituto Universitario de la Asociación Cristiana de Jóvenes de Montevideo- Uruguay les sessions presencials del Diplomado en Gestión Universitaria – IUACI..

EDO-UdL ha participat amb la professora Isabel del Arco que ha impartit els mòduls corresponents a Estructures Organitzatives de la Universitat del s XXI i Tendències i Polítiques Internacionals en Educació Superior.

Al diploma han assistit 23 professors i professores de diferents àmbits: educació bàsica i infantil, enginyeries, activitat física i esport així com responsables de la gestió de diferents institucions d’estudis superiors a Uruguay: IUACI, UTEC, CFE, IUDE, entre d’altres.