Premi Jaume Vicens Vives a la qualitat docent universitària

Isabel del Arco, Òscar Flores i Joan Segura, membres de l’Equip EDO-UdL, són membres de l’equip docent de la Facultat de Ciències de l’Educació que ha estat guardonat pel govern de la Generalitat de Catalunya amb el premi Jaume Vicens Vives a la qualitat docent universitària pel projecte “La millora en la formació inicial de mestres de primària a través del model d’alternança“, en la seva modalitat de premi col·lectiu.

Isabel del Arco i Joan Segura participen de forma activa en la comissió mixta formada per representants del Departament d’Ensenyament i professorat de la facultat i que està desplegant aquest projecte d’innovació, pioner a les facultats d’educació de l’estat espanyol i que impulsa la formació compartida i alternada entre l’escola i la facultat pels estudiants d’Educació Primària.

Òscar Flores i Isabel del Arco, en la matèria de Processos i Contextos Educatius I d’Educació Primària, han implementat aquest nou model de formació de mestres, centrat en el desplegament de competències professionals.foto_premi_vives