Primera reunió de constitució del Grup d’Acció Iberus RITransCo

Avui s’ha realitzat la reunió de constitució del grup d’Acció Iberus RITransCo (Red Interdisciplinar para la Transformación Comunitaria). El present Grup d’Acció està constituït per experts i investigadors de diferents camps: Educació, Salut, Social, Tecnològic, conscients de la necessitat de donar un enfocament integral i prioritzant la col·laboració coordinada dels diferents actors i profesioanles dels àmbits citats. La transformació comunitària passa per aquesta mirada polièdrica i l’entendre la inetrrelación i interdependència de l’educatiu, salut, social i tecnològic. L’objectiu central l’incidir de manera integral en eixos claus per a aconseguir una veritable transformació comunitària, focalitzant preferentment l’actuació en aquelles comunitats més vulnerables: àmbit rural (despoblació), col·lectius socioeconòmicament desfavorits, joventut, etc.

Els membres de RITransCo són:

• Isabel del Arco Bravo (IP), Universidad de Lleida
  • M. Luisa Guitard Sein-Echaluce, Universidad de Lleida
  • Anabel Ramos Pla, Universidad de Lleida
  • Anna Espart Herrero, Universidad de Lleida
  • Laia Selva Pareja, Universidad de Lleida
  • Oscar Flores i Alarcia, Universidad de Lleida
  • Mª Pilar Latorre Martínez, Universidad de Zaragoza
  • Antonio Eito Mateo, Universidad de Zaragoza
  • José María Uribe Oyarbide, Universidad Publica de Navarra
  • Mercedes Bogino Larrambebere, Universidad Publica de Navarra
  • Teresa Hernández Jover, Universidad de Lleida

Per a més informació, cliqueu aquí.