Properament es realitzaran les Jornades ALMIA

Properament es realitzaran les jornades ALMIA, projecte en el qual participen dos membres d’EDO-UdL: Isabel del Arco (coordinadora de la part educativa del projecte) i Anabel Ramos.

En aquestes jornades es farà la ruta de l’energia, on assistiran instituts i professorat. En aquesta ruta es visitarà l’Hort Solar, l’Aerogenerador, les escoles, la Subestació, entre d’altres punts d’interès del poble d’Almatret. A més, properament es rehabilitarà l’antiga escola d’Almatret per adaptar-lo a un centre museístic (CIE), on descobrir el món de les diferents fonts d’energia renovables. Aquest centre comptarà amb una sala audiovisual, un espai dedicat a la realització de tallers i experiments, etc.

A més, també s’han endegat els premis ALMIA-EDUCATIVA (http://almiaenergy.com/almia-educativa/premis/) on els alumnes interessats podran participar realitzant un prototip de l’àmbit de les energies renovables, acompanyat d’un pòster explicatiu.

Per consultar la pàgina web d’ALMIA, cliqueu aquí.