Pròximament celebrarem les II Jornades Educaemprèn

En la societat actual, l’accés a món professional és cada vegada més complex. És un fet que cada cop és més necessari fomentar el talent i la cultura emprenedora entre els estudiants. L’experiència que presentem és un projecte innovador de la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida i l’Institut d’Educació Secundària Ronda de la ciutat de Lleida. L’objectiu és desenvolupar iniciatives dirigides a assegurar l’assoliment de competències emprenedores. Des d’aquesta perspectiva, i a través d’iniciatives del professorat, es presenten treballs finals sobre la temàtica.

EDO-UdL organitza aquestes Jornades amb l’objectiu d’intercanviar experiències entre etapes educatives i donar a conèixer propostes d’emprenedoria

Objectius de la jornada:

• Compartir les experiències educatives  que sobre emprenedoria es desenvolupen a la  educació secundària i a la universitat.
  • Iniciar un espai de reflexió i col·laboració entre el professorat i amb continuïtat en el futur.

Els destinataris de la jornada són els alumnes d’Educació Secundària, professorat i els alumnes de la Facultat  d’Educació, Psicologia i Treball Social.

Data i lloc de realització
Dia 12 de juny de 2017 de 16 a 20h
Lloc: Sala de Juntes de la FEPTS
Exposició dels pòsters a l’entrada de la FEPTS