Pròximament celebrarem les VIII Jornades Internacionals EDO

El pròxim 19 de maig, de 9:30h a 19h, durem a terme la VIII Jornada EDO “Nous enfocaments organitzatius a les organitzacions” a de la Facultat de Dret, Economia i Turisme de la Universitat de Lleida.

Durant la jornada comptarem amb la participació de membres i col·laboradors d’EDO de la UAB, UAH, UGR, UdL, UIC, ORT, PUCV i experts d’altres grups col·laboradors d’EDO. Aquests exposaran la situació global del grup EDO en els seus nodes al llarg del territori. A més, se presentaran diversos aspectes de recerques que s’estan duent a terme actualment. Així mateix, també es desenvoluparan diferents tallers sobre planificació estratègica d’EDO, promoció de la investigació transversal i l’impuls de la transferència.

Per finalitzar la jornada, comptarem amb l’activitat formativa “Nous enfocaments formatius a les organitzacions. L’aprenentatge informal”, dinamitzada per Jesús Martínez Marín.

Per a més informació cliqueu aquí.