Publicació del simposi “Construimos el conocimiento flippeando” realitzat per EDO-UdL

L’acta del simposi que realitzaren els membres de l’equip EDO-UdL -Dra. Isabel Del Arco, Dr. Òscar Flores i Dra. Patricia Silva-, ja es troba disponible a la publicació del del IV Congrés Internacional EDO. L’equip presentà el simposi “Construimos el conocimiento flippeando” on oferiren diverses propostes educatives per tal de posar en pràctica la flipped classroom d’una forma eficaç. Les eines i estratègies que es proposaren estan dirigides a tots els nivells educatius: escoles, instituts, universitats, formació d’adults, etc.

congres-edo1

L’esmentat simposi el podeu trobar al capítol 10 del llibre d’actes publicat per l’editorial Wolters Kluwer.

congres-edo2

La coordinadora del simposi fou la Dra. Isabel Del Arco Bravo, qui és també la investigadora principal i coordinadora del grup de recerca EDO-UdL. Aquí teniu la compilació d’aportacions realitzades per part dels membres de l’equip:

Capítol 10: Construimos el conocimiento “Flippeando” Isabel del Arco (Coordinadora)

• Introducción: flipped classroom y aprendizaje activo. Isabel del Arco (EDO-UdL)
  • Flippear para ser maestros. Isabel del Arco (EDO-UdL)
  • Flipped classroom en la Universidad: el caso de la formación de maestros y psicopedagogos. Óscar Flores Alarcia (EDO-UdL)
  • Experiencia del modelo flipped classroom en la formación sanitaria. Patricia Silva (EDO-UdL)

congres-edo3

Us animem i encoratgem a fer una ullada a les esmentades aportacions per tal de contribuir a la innovació metodològica de les nostres aules.