Publicació d’un nou article de tres membres d’EDO-UdL! Un anàlisi de la formació dels directors d’escola.

Els membres de l’equip EDO-UdL Dra. Isabel del Arco, Dra. Anabel Ramos i Dr. Òscar Flores  han publicat un nou article a la revista Taylor And Francis Online.

L’article, titulat “Anàlisi de la formació dels directors d’escola a les universitats de Catalunya: transferència a la pràctica dels directors”, presenta els resultats d’un estudi realitzat per analitzar els diferents programes de formació en gestió desenvolupats per les universitats de Catalunya, i la transferència d’aquesta formació des de la perspectiva dels participants que van rebre la formació i posteriorment van ocupar el càrrec de director.

Els resultats mostren que la formació en gestió és un element clau per a reforçar la professionalització dels directors d’escola.

Enllaç a l’article: https://doi.org/10.1080/13632434.2023.2232374

Aleix Olondriz administrator