Realització de la II Jornada d’Educaemprèn

Avui s’ha realitzat la II Jornada Educaemprèn. L’objectiu de la mateixa és desenvolupar iniciatives dirigides a assegurar l’assoliment de competències emprenedores. Des d’aquesta perspectiva, i a través d’iniciatives del professorat, es presenten treballs finals sobre la temàtica.

EDO-UdL ha organitzat aquestes Jornades amb l’objectiu d’intercanviar experiències entre etapes educatives i donar a conèixer propostes d’emprenedoria.

Objectius de la Jornada:

• Compartir les experiències educatives que sobre emprenedoria es desenvolupen a la  educació secundària i a la universitat.
  • Iniciar un espai de reflexió i col·laboració entre el professorat i amb continuïtat en el futur.

Els alumnes del projecte i+D =e&A han exposat públicament i davant un tribunal ad-hoc els seus projectes.A més, els alumnes d’Educaemprèn han presentat el seu treball de fi de grau en format pòster.