Realització de les III Jornades Educaemprèn

El passat dijous 1 4 de juny, es varen realitzar les III Jornades Educaemprèn. En la seva tercera edició, aquestes jornades es constitueixen com a punt de trobada entre l’ensenyament secundari i la Facultat d’Educació en la formació en emprenedoria. EDO-UdL organitza la Jornada amb la participació dels estudiants del INS Ronda, els estudiants de grau d’educació i la presentació de propostes formatives al territori que fomenten l’esperit emprenedor entre la població infantil i juvenil.

Els objectius de la jornada varen ser els següents:
– Compartir les experiències educatives que sobre emprenedoria es desenvolupen a la educació secundària i a la universitat.
– Iniciar un espai de reflexió i col·laboració entre el professorat i amb continuïtat en el futur.
– Conèixer experiències formatives al territori pel desenvolupament de competències emprenedores entre la -joventut.

Durant la jornada, els alumnes del projecte i+D =e&A van exposar públicament i davant un tribunal ad-hoc els seus projectes. A més, els alumnes d’Educaemprèn van presentar el seu treball de fi de grau en format pòster.