S’inicia una nova edició del Postgrau de Direcció i Gestió d’Organitzacions Educatives (GEDIOE)

EDO-UdL organitza aquest curs 2018-19 la cinquena edició del Postgrau de Direcció i Gestió d’Organitzacions Educatives (GEDIOE).

Es pot afirmar que el GEDIOE està consolidat com a formació inicial de directius d’organitzacions educatives a la UdL. Les darreres edicions, valorades molt satisfactòriament pels estudiants, constitueixen una base sòlida de la present  proposta.

Amb el GEDIOE es fa una aposta per una formació inicial especialitzada que desenvolupi  les competències directives i que permeti a les persones que dirigeixen organitzacions educatives liderar processos de canvi i millora cap a l’excel·lència en la qualitat en els resultats de l’organització i dels aprenentatges dels alumnes. Aquesta formació va ser validada pel  Departament d’Ensenyament a efectes de formació per a l’exercici de la direcció  de centres educatius públics segons resolució de 10 de novembre de 2015.