El projecte Avaluació dels efectes i impacte de les pràctiques curriculars en la formació del professorat i en els centres de formació, realitzat per EDO-UAB i EDO-UdL i finançat en el marc del Programa de Millora i Innovació en la Formació de Mestres (ARMIF 2014), ha analitzat l’impacte que les pràctiques curriculars a partir de 1.093 qüestionaris a estudiants, tutors de facultat i tutors d’escola, 16 estudis de cas en centres formadors, les anàlisis documental de 28 memòries de pràctiques i 2 grups de discussió amb responsables institucionals.
Els resultats de la recerca han manifestat que la realització del pràcticum en els graus d’Educació Infantil i Primària aporta una gran quantitat de beneficis a l’escola, a la universitat i al propi alumne/a. Per aquest motiu, es proposa augmentar la vinculació de les pràctiques amb la resta de les assignatures dels graus.
Per a més informació: notícia de l’Oficina de Premsa de la UdL
About the author