V Edició del Postgrau en Gestió i Direcció d’Organitzacions Educatives (GEDIOE)

Ja està oberta la preinscripció a la cinquena edició del Postgrau en Gestió i Direcció d’Organitzacions Educatives (GEDIOE), organitzat i coordinat per l’equip EDO-UdL.

Es pot afirmar que el GEDIOE està consolidat com a formació inicial de directius d’organitzacions educatives a la UdL. Les darreres edicions, valorades molt satisfactòriament pels estudiants, constitueixen una base sòlida de la present proposta. Amb el GEDIOE es fa una aposta per una formació inicial especialitzada que desenvolupi les competències directives i que permeti a les persones que dirigeixen organitzacions educatives liderar processos de canvi i millora cap a l’excel·lència en la qualitat en els resultats de l’organització i dels aprenentatges dels alumnes.

Objectius del GEDIOE:
-Adquirir i consolidar competències bàsiques de lideratge pedagògic als centres educatius.
-Capacitar en el coneixement i la pràctica de les tècniques bàsiques de gestió als centres educatius.
-Capacitar en el lideratge del canvi.

En resum es pretén adquirir habilitats directives bàsiques en l’exercici en entorns professional.

El Postgrau en Gestió i està adreçat a direcció de centres educatius directius en exercici i altres persones amb responsabilitats en l’organització i gestió de centres i serveis educatius vinculats a sistemes reglats de formació: centres d’educació infantil, primària, secundària, formació professional o similars, tant de titularitat privada com pública. Cal dir que un 20% de les places queden reservades a titulats en Educació.

Per a més informació podeu consultar:

Díptic oficial de la IV edició de GEDIOE

Programa de la IV edició de GEDIOE